Cikkek

27. 4. 2023

Hogyan reagáljunk a véleményekre: a pozitívaknak köszönhetően teremtsünk kapcsolatot, a negatívak esetében pedig egyértelműen nevezzük meg a problémát

A véleményekre adott válaszok egyszerre lehetnek bosszantóak és megdöbbentőek. Ha az értékelések organikusak, személyre szabottak és átgondoltak, hűséges ügyfélkört és pozitív “word of mouth”-t teremtenek. Ellenben ha ...
4. 4. 2023

3 ok, amiért ne csökkentsük a marketing-költségvetést válság idején

A marketing válság idején történő leállítása a második legsúlyosabb vállalati kihágás, közvetlenül a kávégép leállítása után. Lehet, hogy rövid távon működni fog, de a jövőben megmutatkozik majd, ...
22. 3. 2023

A vélemények minőségi információforrást jelentenek. Hogyan hasznosítsuk ezt?

Az értékeléseknek nemcsak a vásárlóknak tudnak segíteni. Gondos elemzéssel hasznos információkat nyerhetünk ki belőlük a SEO, a termékfejlesztés, a reklámozás és általánosan a marketing szempontjából. Mai cikkünkben ...
14. 3. 2023

A csillagok önmagukban nem elegendőek ahhoz, hogy pozitív hatást gyakoroljanak a véleményekre: az ügyfeleknek hosszú szövegekre van szükségük

A blogunkon nemrégiben megjelent bejegyzések egyértelműen azt sugallják, hogy minél több véleményed van, annál jobb a vállalkozásodnak. Talán örömmel nyugtáztad, hogy a termékek értékeléseit illetően valóban magas ...
7. 3. 2023

Milyen az az értékelés, amely valóban maximalizálja a konverziót?

Amikor egy ügyfél elolvassa az értékeléseidet, nagyon konkrét dolgokat keres, hogy vásárlási döntést hozzon. A te feladatod, hogy ezeket az elemeket a lehető legegyszerűbben elérhetővé tedd számára, ...
28. 2. 2023

Még a negatív vélemények is el tudják adni a terméket, a vásárlók 82%-a keresi őket

Nem lehet mindenkinek megfelelni. Még ha egy csúcstermékről beszélünk is, biztosan lesz olyan alkalom, amikor valami nem fog működni, nem lesz jó az íze, vagy épp nem ...
9. 2. 2023

Mennyiség vs. minőség: mindkettőre szükség van az online értékelések esetében

Az értékelések a mennyiségről és a minőségről egyaránt szólnak. A számuk közvetlenül növeli a konverziót és az értékesítést. A tartalom gyakran meghatározza, hogy a vásárló befejezi-e a ...
31. 1. 2023

Termékbevezetés: hogyan lehet hatékonyan piacra lépni egy új termékkel?

Vélemények gyűjtése a termék bevezetése előtt? Te jó ég, hogy lenne ennek értelme? Nemcsak a termék hiányosságait fogod észrevenni, hanem értékes korai értékeléseket is kaphatsz, amelyek gyorsan ...
12. 12. 2022

Minél több értékelést gyűjtesz, annál jobban fogsz teljesíteni, avagy hogyan növelheted a konverzióidat 250%-kal?

Rengeteg adat áll rendelkezésünkre robusztus elemzésekből, amelyek felfedik a válaszokat arra, hogy a vélemények száma hogyan befolyásolhatja az értékesítési oldalak konverzióit. Annak érdekében, hogy a legjobban megértsd ...
1. 12. 2022

A marketing nem működik értékelések nélkül: az adatok és a józan ész is ezt mondják 

A modern marketinget a vélemények uralják, de a kampányok tervezése során gyakran megfeledkeznek róluk. Egyes vállalkozások szándékosan teszik ezt azzal a gondolattal, hogy a marketingjük más, másra ...
A Brand Testing Club egy új marketingeszköz, amelynek célja, hogy segítse a márkákat a termékek tesztelésében és az értékelések generálásában Európa-szerte, a tesztelőktől származó egyéb hiteles tartalmakkal együtt. Ily módon felbecsülhetetlen értékű reklámot készítünk, amelyre az ügyfelek hallgatnak.
Ne aggódj, körülbelül hetente egyszer küldünk e-mailt, és nem spammelünk.
© Copyright 2022 - Brand Testing Club - Made by Digiamo
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram