Cikkek

19. 9. 2023

Miért van szükség átlagos értékelést is? A hatékony értékesítés és a jobb review marketing érdekében 

Rendkívül sok erősen negatív vagy pozitív vélemény kering az interneten, de szinte semmi átlagos értékelést nem találunk. Ez miért van? A válasz keresése során azonosítottunk egy problémát, ...
29. 8. 2023

Az értékelések és az e-mail marketing tökéletes kombináció, tudd meg, miért!

Az értékelések és az e-mail marketing tökéletes kombináció, semmi sem hasonlítható az értékeléseket tartalmazó hírlevélhez, a vásárlás utáni e-mail pedig a legjobb módja az értékelések összegyűjtésének. Hogyan ...
22. 8. 2023

Minőségi értékelésekkel a SEO is magától működik: 3 tipp, hogy mire kell fókuszálni 

A vélemények támogatják a SEO-t? Értékes kulcsszavakat, szájpropagandát és inspirációt nyújtanak a keresőmotorok és a vásárlók által észrevett tartalom létrehozásához. A szövegnek azonban jó minőségűnek és a ...
14. 8. 2023

A vélemények 2023-ban is támogatják a konverziókat: a hatás jelentősen nőtt 2022-hez képest

Vélemények A vásárlók érdeklődnek - de hogyan vezet ez konverzióhoz? Tényleg olyan hatékony a véleménymarketing, mint ahogyan azt állítják?
7. 8. 2023

Az ügyfélút ismerete az üzlet alapja: A vélemények minden lépésnél segítenek

Az értékelések a vásárlói igényeknek a vásárlói út minden szakaszában megfelelnek, a kutatástól a vásárláson át az ajánlásig. Tudja meg, hogy miért a mai cikkünkből!
2. 8. 2023

Az elavult értékelések csökkentik a konverziót. Hozd helyre!

Mikor jöttek létre a termékeidről szóló legrégebbi értékelések? Mondjuk fél éve? Ebben az esetben a potenciális ügyfelek 38%-át veszíted el naponta, és a konverzió is vészesen csökken. ...
27. 7. 2023

A nagy összehasonlítás: az értékelések mennyiségének hatása a konverziókra az egyes szegmensekben

Az értékelések iparágtól függetlenül jól működnek, de bizonyos kategóriákban különösen hasznosak lehetnek. Nézzük meg, hogyan változik a vélemények ereje azokban a szegmensekben, ahol a legtöbb értelmük van. ...
25. 7. 2023

Hatékonyan szeretnél értékeléseket gyűjteni: hogyan tud ebben a Brand Testing Club segíteni?

A fáradságos kampányok, minden vásárlás utáni e-mailek és hűségjutalmak helyett mi azonnal összekapcsolhatjuk Önt a célközönségéhez tartozó emberek százaival.
13. 7. 2023

8 helyzet, amikor a legtöbbet hozhatod ki értékeléseidből

A vélemények azért adják el a terméket, mert a vásárlók nyelvén beszélnek, és pontosan azt kommunikálják, ami az embereket érdekli. Ez olyan golyóálló social proofot hoz létre, ...
7. 7. 2023

Hogyan vásárol az X generáció? Szigorúbbak az értékelések minőségét illetően, mint a baby boomerek

Az X generáció tagjai gyakran a lakosság pénzügyileg legerősebb csoportja, akik nem félnek költeni. A márkáknál a közösségi kapcsolatokat, az abszolút megbízhatóságot és a hibátlan minőséget részesítik előnyben. Ugyanez igaz az online értékelésekre is, de ők más követelményeket támasztanak ezekkel szemben, mint a kicsit idősebb boomerek. Tudj meg többet a témáról mai cikkünkből.
A Brand Testing Club egy új marketingeszköz, amelynek célja, hogy segítse a márkákat a termékek tesztelésében és az értékelések generálásában Európa-szerte, a tesztelőktől származó egyéb hiteles tartalmakkal együtt. Ily módon felbecsülhetetlen értékű reklámot készítünk, amelyre az ügyfelek hallgatnak.
Ne aggódj, körülbelül hetente egyszer küldünk e-mailt, és nem spammelünk.
© Copyright 2022 - Brand Testing Club - Made by Digiamo
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram