Cikkek

12. 12. 2022

Minél több értékelést gyűjtesz, annál jobban fogsz teljesíteni, avagy hogyan növelheted a konverzióidat 250%-kal?

Rengeteg adat áll rendelkezésünkre robusztus elemzésekből, amelyek felfedik a válaszokat arra, hogy a vélemények száma hogyan befolyásolhatja az értékesítési oldalak konverzióit. Annak érdekében, hogy a legjobban megértsd ...
1. 12. 2022

A marketing nem működik értékelések nélkül: az adatok és a józan ész is ezt mondják 

A modern marketinget a vélemények uralják, de a kampányok tervezése során gyakran megfeledkeznek róluk. Egyes vállalkozások szándékosan teszik ezt azzal a gondolattal, hogy a marketingjük más, másra ...
25. 11. 2022

Az alkalmazottaknak bízniuk kell Önben - a márkabizalom építésének 4 előnye a munkahelyen 

Egy vállalat bizalma belülről indul. Mielőtt elkezdené vonzani a magas márka iránti bizalommal rendelkező ügyfeleket, először a munkatársainak kell megbíznia a márkában. Ugyanis ha ők jól érzik ...
23. 11. 2022

Hatékony véleménykezelés: így lehet a legtöbbet kihozni az értékelésekből 

A review management olyan művészet, amely a digitális környezetben egyre szükségesebb a sikerhez. Hogyan kell csinálni? A pozitív és negatív értékelésekbe való betekintés, a kreativitás, a reagálóképesség ...
15. 11. 2022

Az értékelésekkel teli hirdetések divatosak, a vásárlók akár 75%-a megbízik bennük

Nagyon nehéz reklámot készíteni egy olyan világban, ahol a legtöbb vásárló nem bízik meg a marketingben. Szerencsére vannak vélemények – organikusak, megbízhatóak, valódi tapasztalatokkal rendelkező valódi emberektől ...
8. 11. 2022

A márkabizalom mint tudomány: mit mond a pszichológia és a neurológia a márkaépítésről

A sikeres márkaépítési terv alapos ügyfélelemzésen alapul. Vásárlási döntések, elvárások, igények. Az embereket évszázadok óta tanulmányozó tudományterületek - a pszichológia és a neurológia - tudnak róluk a ...
31. 10. 2022

Hogyan építsük ki és tartsuk fenn a márka iránti bizalmat: 4 gyakorlati tipp

A megbízható márka állandó ügyfélkörrel rendelkezik, a visszatérő vásárlásokból profitál, konkurenciaképes és ellenáll a válságoknak. Hogyan építsük ki a márka iránti bizalmat (brand trust), és hogyan lehet ...
31. 10. 2022

Mi az a Net Promoter Score (NPS), miért fontos, hogy az mérve legyen, és hogyan kell ezt csinálni

Az NPS elengedhetetlen az üzleti életben. Erősen előrevetíti a növekedési potenciált, az ügyfelek elégedettségét és a márka hírnevét. Ennek mérése nagyon egyszerű, de az értelmezésében könnyen lehet ...
27. 1. 2022

5 ok, amiért az online értékelések elengedhetetlenek márkád sikeréhez

Honnan ismered fel a kedvelt terméket? Rengeteg értékelést kapott. A legtöbb vásárló elolvassa azokat, és sokan döntenek ez alapján arról, hogy vásárolnak-e vagy sem. Miért olyan fontosak ...
12. 1. 2022

Mi az a márkabizalom, és hogyan befolyásolja a márka sikerét

A bizalom az üzlet egyik alappillére. Ha az ügyfél megbízik a márkában, ismételten nála vásárol majd, és nem spórol a pozitív értékelésekkel. A bizalomvesztés olyan jelentős vállalatoknak ...
A Brand Testing Club egy új marketingeszköz, amelynek célja, hogy segítse a márkákat a termékek tesztelésében és az értékelések generálásában Európa-szerte, a tesztelőktől származó egyéb hiteles tartalmakkal együtt. Ily módon felbecsülhetetlen értékű reklámot készítünk, amelyre az ügyfelek hallgatnak.
Ne aggódj, körülbelül hetente egyszer küldünk e-mailt, és nem spammelünk.
© Copyright 2022 - Brand Testing Club - Made by Digiamo
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram