Rendkívül sok erősen negatív vagy pozitív vélemény kering az interneten, de szinte semmi átlagos értékelést nem találunk. Ez miért van? A válasz keresése során azonosítottunk egy problémát, ...
Az értékelések és az e-mail marketing tökéletes kombináció, semmi sem hasonlítható az értékeléseket tartalmazó hírlevélhez, a vásárlás utáni e-mail pedig a legjobb módja az értékelések összegyűjtésének. Hogyan ...
A vélemények támogatják a SEO-t? Értékes kulcsszavakat, szájpropagandát és inspirációt nyújtanak a keresőmotorok és a vásárlók által észrevett tartalom létrehozásához. A szövegnek azonban jó minőségűnek és a ...
Az értékelések a vásárlói igényeknek a vásárlói út minden szakaszában megfelelnek, a kutatástól a vásárláson át az ajánlásig. Tudja meg, hogy miért a mai cikkünkből!
Mikor jöttek létre a termékeidről szóló legrégebbi értékelések? Mondjuk fél éve? Ebben az esetben a potenciális ügyfelek 38%-át veszíted el naponta, és a konverzió is vészesen csökken. ...
Az értékelések iparágtól függetlenül jól működnek, de bizonyos kategóriákban különösen hasznosak lehetnek. Nézzük meg, hogyan változik a vélemények ereje azokban a szegmensekben, ahol a legtöbb értelmük van. ...
A fáradságos kampányok, minden vásárlás utáni e-mailek és hűségjutalmak helyett mi azonnal összekapcsolhatjuk Önt a célközönségéhez tartozó emberek százaival.
A vélemények azért adják el a terméket, mert a vásárlók nyelvén beszélnek, és pontosan azt kommunikálják, ami az embereket érdekli. Ez olyan golyóálló social proofot hoz létre, ...
Az X generáció tagjai gyakran a lakosság pénzügyileg legerősebb csoportja, akik nem félnek költeni. A márkáknál a közösségi kapcsolatokat, az abszolút megbízhatóságot és a hibátlan minőséget részesítik előnyben. Ugyanez igaz az online értékelésekre is, de ők más követelményeket támasztanak ezekkel szemben, mint a kicsit idősebb boomerek. Tudj meg többet a témáról mai cikkünkből.
A Brand Testing Club egy új marketingeszköz, amelynek célja, hogy segítse a márkákat a termékek tesztelésében és az értékelések generálásában Európa-szerte, a tesztelőktől származó egyéb hiteles tartalmakkal együtt. Ily módon felbecsülhetetlen értékű reklámot készítünk, amelyre az ügyfelek hallgatnak.
Hírlevél feliratkozás
Ne aggódj, körülbelül hetente egyszer küldünk e-mailt, és nem spammelünk.