Rengeteg adat áll rendelkezésünkre robusztus elemzésekből, amelyek felfedik a válaszokat arra, hogy a vélemények száma hogyan befolyásolhatja az értékesítési oldalak konverzióit. Annak érdekében, hogy a legjobban megértsd ...
A modern marketinget a vélemények uralják, de a kampányok tervezése során gyakran megfeledkeznek róluk. Egyes vállalkozások szándékosan teszik ezt azzal a gondolattal, hogy a marketingjük más, másra ...
Egy vállalat bizalma belülről indul. Mielőtt elkezdené vonzani a magas márka iránti bizalommal rendelkező ügyfeleket, először a munkatársainak kell megbíznia a márkában. Ugyanis ha ők jól érzik ...
A review management olyan művészet, amely a digitális környezetben egyre szükségesebb a sikerhez. Hogyan kell csinálni? A pozitív és negatív értékelésekbe való betekintés, a kreativitás, a reagálóképesség ...
Nagyon nehéz reklámot készíteni egy olyan világban, ahol a legtöbb vásárló nem bízik meg a marketingben. Szerencsére vannak vélemények – organikusak, megbízhatóak, valódi tapasztalatokkal rendelkező valódi emberektől ...
A sikeres márkaépítési terv alapos ügyfélelemzésen alapul. Vásárlási döntések, elvárások, igények. Az embereket évszázadok óta tanulmányozó tudományterületek - a pszichológia és a neurológia - tudnak róluk a ...
A megbízható márka állandó ügyfélkörrel rendelkezik, a visszatérő vásárlásokból profitál, konkurenciaképes és ellenáll a válságoknak. Hogyan építsük ki a márka iránti bizalmat (brand trust), és hogyan lehet ...
Az NPS elengedhetetlen az üzleti életben. Erősen előrevetíti a növekedési potenciált, az ügyfelek elégedettségét és a márka hírnevét. Ennek mérése nagyon egyszerű, de az értelmezésében könnyen lehet ...
Honnan ismered fel a kedvelt terméket? Rengeteg értékelést kapott. A legtöbb vásárló elolvassa azokat, és sokan döntenek ez alapján arról, hogy vásárolnak-e vagy sem. Miért olyan fontosak ...
A bizalom az üzlet egyik alappillére. Ha az ügyfél megbízik a márkában, ismételten nála vásárol majd, és nem spórol a pozitív értékelésekkel. A bizalomvesztés olyan jelentős vállalatoknak ...
A Brand Testing Club egy új marketingeszköz, amelynek célja, hogy segítse a márkákat a termékek tesztelésében és az értékelések generálásában Európa-szerte, a tesztelőktől származó egyéb hiteles tartalmakkal együtt. Ily módon felbecsülhetetlen értékű reklámot készítünk, amelyre az ügyfelek hallgatnak.
Hírlevél feliratkozás
Ne aggódj, körülbelül hetente egyszer küldünk e-mailt, és nem spammelünk.