A véleményekre adott válaszok egyszerre lehetnek bosszantóak és megdöbbentőek. Ha az értékelések organikusak, személyre szabottak és átgondoltak, hűséges ügyfélkört és pozitív “word of mouth”-t teremtenek. Ellenben ha ...
A marketing válság idején történő leállítása a második legsúlyosabb vállalati kihágás, közvetlenül a kávégép leállítása után. Lehet, hogy rövid távon működni fog, de a jövőben megmutatkozik majd, ...
Az értékeléseknek nemcsak a vásárlóknak tudnak segíteni. Gondos elemzéssel hasznos információkat nyerhetünk ki belőlük a SEO, a termékfejlesztés, a reklámozás és általánosan a marketing szempontjából. Mai cikkünkben ...
A blogunkon nemrégiben megjelent bejegyzések egyértelműen azt sugallják, hogy minél több véleményed van, annál jobb a vállalkozásodnak. Talán örömmel nyugtáztad, hogy a termékek értékeléseit illetően valóban magas ...
Amikor egy ügyfél elolvassa az értékeléseidet, nagyon konkrét dolgokat keres, hogy vásárlási döntést hozzon. A te feladatod, hogy ezeket az elemeket a lehető legegyszerűbben elérhetővé tedd számára, ...
Nem lehet mindenkinek megfelelni. Még ha egy csúcstermékről beszélünk is, biztosan lesz olyan alkalom, amikor valami nem fog működni, nem lesz jó az íze, vagy épp nem ...
Az értékelések a mennyiségről és a minőségről egyaránt szólnak. A számuk közvetlenül növeli a konverziót és az értékesítést. A tartalom gyakran meghatározza, hogy a vásárló befejezi-e a ...
Vélemények gyűjtése a termék bevezetése előtt? Te jó ég, hogy lenne ennek értelme? Nemcsak a termék hiányosságait fogod észrevenni, hanem értékes korai értékeléseket is kaphatsz, amelyek gyorsan ...
Rengeteg adat áll rendelkezésünkre robusztus elemzésekből, amelyek felfedik a válaszokat arra, hogy a vélemények száma hogyan befolyásolhatja az értékesítési oldalak konverzióit. Annak érdekében, hogy a legjobban megértsd ...
A modern marketinget a vélemények uralják, de a kampányok tervezése során gyakran megfeledkeznek róluk. Egyes vállalkozások szándékosan teszik ezt azzal a gondolattal, hogy a marketingjük más, másra ...
A Brand Testing Club egy új marketingeszköz, amelynek célja, hogy segítse a márkákat a termékek tesztelésében és az értékelések generálásában Európa-szerte, a tesztelőktől származó egyéb hiteles tartalmakkal együtt. Ily módon felbecsülhetetlen értékű reklámot készítünk, amelyre az ügyfelek hallgatnak.
Hírlevél feliratkozás
Ne aggódj, körülbelül hetente egyszer küldünk e-mailt, és nem spammelünk.