A Boschnál a felhasználóközpontú megközelítést alkalmazzák, ami azt jelenti, hogy nem közömbösek az ügyfelek visszajelzései iránt. Sőt, igyekeznek hatékonyan felhasználni azokat, és ennek megfelelően fejleszteni a termékeket. ...
A MAST – Jaegermeister vállalat szerette volna kihasználni az online vásárlás növekvő népszerűségét a Cointreau [kuantró] narancslikőrének propagálására. Egy olyan módot kerestek, amellyel növelni tudják a kis ...
A Brand Testing Club egy új marketingeszköz, amelynek célja, hogy segítse a márkákat a termékek tesztelésében és az értékelések generálásában Európa-szerte, a tesztelőktől származó egyéb hiteles tartalmakkal együtt. Ily módon felbecsülhetetlen értékű reklámot készítünk, amelyre az ügyfelek hallgatnak.
Hírlevél feliratkozás
Ne aggódj, körülbelül hetente egyszer küldünk e-mailt, és nem spammelünk.