A kampány célja az volt, hogy a lehető legtöbb látogatót tereljünk a lekarna.cz webáruházba. 200 tesztelőt kerestünk, akik hajlandóak voltak kedvező feltételek mellett vásárolni a webáruházban. A tesztelők a rendelés létrehozása után objektív értékelés formájában osztották meg tapasztalataikat. Értékelték a szolgáltatás minőségét, a teljes kínálatot és a webáruház áttekinthetőségét. A megvalósításhoz a ŽENY s.r.o. közösséget választottuk. A tesztelést bannerkampánnyal és nyereményjátékkal támogattuk, amelyen a lekarna.cz webáruház kozmetikai termékcsomagját lehetett megnyerni.
A tesztfelhívás RU eredménye.
Célzott támogatás a zenysro.cz oldalon.
Érdeklődő nők, akik vásárolni akartak a lekarna.cz oldalon.
A tesztelők elégedettségi aránya a webáruházban történő vásárlással.