A Reckitt mosogatógép-tablettái megbízhatóak voltak, de drágábbak, mint a versenytársak kínálata. A vásárlók értékelni tudják a hozzáadott értéket? És mi az, amiért hajlandóak akár többet fizetni? Ezekkel a kérdésekkel fordult hozzánk a vállalat vezetősége.
A legjobb megoldás erre a vélemények akkora mennyiségének begyűjtése volt, amely felülmúlja a konkurenciáról szájról szájra terjedő információkat (word of mouth). Ezért elküldtük a termékeket a tesztelői közösségünknek, instrukciókkal együtt, hogy mire kell figyelniük a tesztelés során. Az eredmény 204 objektív, információkkal teli értékelés lett. A Reckitt megállapította, hogy a vásárlók észrevették és értékelték a termék erősségeit. Az összegyűjtött anyagot pedig célzottan felhasználták egy tartalmi kampányban.
A tesztelésre összesen 922 tesztelő jelentkezett, akik rendszeresen használnak a mosogatógépet.
Az összes értékelés száma elérte a csodás 204-et.
Mindebből csak egy értékelés volt negatív jellegű.
Ügyfelünk 100%-os elégedettségét fejezte ki szolgáltatásainkkal kapcsolatban.