Tavaly létrejött a Testfluencers projekt, a Konektor Influencers, egy influencer marketing ügynökség ötlete nyomán, aki felkérte a Brand Testing Club csapatát az együttműködésre. Az indulást követő első néhány hónapban pedig számos sikeres együttműködés valósult meg.
Ezek közül a legsikeresebb a Lovela márka kampánya volt, amely egy új terméket mutatott be, CSR-tevékenységeket népszerűsített, és több mint 1 000 000 megjelenést ért el. Emellett 230 értékelést kapott 4,8/5*-os értékeléssel, valamint 1500 érdeklődőt a tesztelésre, amit a Lovela a jövőbeni kommunikációban fel fog használni.
Az influencer marketing új megközelítése lavinaszerű érdeklődést váltott ki.
A pozitív vélemények azok, amelyek képesek meggyőzni a vásárlásról.
A Lovela terméktesztelés több mint 1 000 000 felhasználót ért el.