A STADA gyógyszergyártó céggel közösen teszteltük a Cetebe® termékeket. Egy olyan C-vitaminról van szó, amely már ismert a piacon, de az online vélemények még hiányoztak a termékről. Tesztelésünk fókuszában az anyák voltak, mivel ők azok, akik számára az erős immunitás kulcsfontosságú.
Az értékeléseken kívül a STADA értékes információkhoz jutott a Cetebe termékek tulajdonságairól. A tesztelők megerősítették a fokozatosan felszabaduló Cetebe C-vitamin hatékonyságát, és mindkét vizsgált termék (Cetebe C-vitamin 500 mg és Cetebe IMMUNITY Forte) esetében a márka magas NPS értéket kapott, amelyet a továbbiakban a marketingkommunikációjuk során is felhasználnak.
A fordításoknak köszönhetően 653 véleményt sikerült generálnunk. A figyelt weboldalakon a visszajelzések száma több mint tízszeresére nőtt. A Cetebe márka új ügyfeleket ért el, és elegendő minőségi tartalmat halmozott fel a különböző csatornákon folytatott hatékony promóciós és marketingtevékenységéhez.
A fordításoknak köszönhetően megsokszoroztuk a vélemények számát.
Megszólítottuk az anyukák közösségét, akik számára fontos az immunitás.
A tesztelt termékek konverziói több tíz százalékkal nőttek.
A #CETEBE hashtag szó szerint berobbant a közösségi médiában.