A MAST – Jaegermeister vállalat szerette volna kihasználni az online vásárlás növekvő népszerűségét a Cointreau [kuantró] narancslikőrének propagálására. Egy olyan módot kerestek, amellyel növelni tudják a kis márka népszerűségét, valamint elegendő értékelést gyűjtenek az értékesítés támogatásához.
Az Előteszteléssel (Pre-testing) 50 darab 25 év feletti tesztelőt szólítottunk meg. Az értékelések mellett számos kreatív ötlet is született a Cointreau likőr felhasználására, elkészítésére. A tesztelők minőségi fotóival együtt remek anyag állt össze a marketingkommunikációhoz.
Az összegyűjtött véleményeket pedig már csak elég volt a Testuj.to segítségével szlovákra lefordítani, és máris kétszer annyi értékelésük lett.
Az értékelések lefordítása megduplázta a számukat.
A tesztelésre azonban csak 50 tesztelőt választottunk ki.
Nagyon sok tesztelő kereste fel a tesztfelhívás oldalát.
A vásárlók márkahűségének mértéke.