Az együttműködés még 2014-ben kezdődött, amikor létrejött az első közösségi tesztelési platform, a ŽENY s.r.o. Bár a Philips saját tesztelési platformmal rendelkezik, mégis rendszeresen igénybe veszi a know-how-t és a szolgáltatásokat élménytesztelés, véleménygenerálás és “word of mouth” formájában az érintett közösségben.
Az ügyfél részéről a legnagyobb érdeklődés mindig az úgynevezett ELŐTESZTELÉS iránt mutatkozott, azaz a visszajelzések és vélemények beszerzése még azelőtt, mielőtt a termék piacra kerülne. Minden egyes generált értékelés hatására, akár a közösségben, akár a Heureka.cz oldalon vagy más webáruházakban, nagyobb valószínűséggel vonódtak be a bizonytalan fogyasztók.
2018 óta megvalósult kampányok.
A véleményeket a tesztelői közösségben, a Philips webáruházban és a Heureka.cz oldalon osztották meg.
Érdeklődők, akik Philips termékeket akartak tesztelni.