Ma már számos mód és eszköz közül választhatunk, hogy márkánkat láthatóbbá tegyük. A lehetőségek az online világban kezdődnek, és messze nem érnek véget a magazinokban vagy óriásplakátokon megjelenő nyomtatott hirdetésekkel. De épp a nyomtatott hirdetéseknek van egy különösen nagy problémájuk. Hogyan mérhető, hogy hány vásárlót hozott egy autópálya melletti óriásplakát? Hány sofőrt győzött meg ténylegesen egy fülbemászó szlogen? Sajnos az ilyen konverziót nehéz mérni.
A marketingkampány mérhető eredményeinek elérése érdekében az Inproducts a Brand Testing Clubbal való együttműködésre támaszkodott. A márka ismertségének növelése érdekében 7 termékét küldte el tesztelésre. A ŽENY s.r.o. közössége ismét nem okozott csalódást. Összesen 615 őszinte véleményt hozott, és a tesztelők széles körben megosztották tapasztalataikat a közösségi médiában.
Objektív értékelések beszerzésére.
Nem kellett őket győzködni.
Három weboldalon publikálva.
A fő cél a márka ismertté tétele volt.