A Boschnál a felhasználóközpontú megközelítést alkalmazzák, ami azt jelenti, hogy nem közömbösek az ügyfelek visszajelzései iránt. Sőt, igyekeznek hatékonyan felhasználni azokat, és ennek megfelelően fejleszteni a termékeket.
Éppen ezért a Bosch-t zavarta, hogy az újonnan bemutatott termékeikről hiányoznak a minőségi értékelések. A tesztelésben lehetőséget láttak a termék ismertségének növelésére, az eladások növelésére, valamint arra is, hogy megalapozzák a közelgő marketingkampányukat.
Az együttműködés elején közösen meghatároztuk a vásárlói célcsoportokat, és kiválasztottuk a tesztelni kívánt termékeket. A tesztelők végül a mérőlézer (tévén tesztelve) és a tisztítókefe között választhattak.
A tesztelés eredménye rengeteg minőségi értékelés (120), tesztelőktől származó hiteles fotók és a kefeeladások megháromszorozása volt.
Kipróbáltuk a tisztítókefét és a mérőlézert.
A Bosch határozottan lenyűgözte tesztelőinket.
Ennyi néző nézte a Na Houpačce című műsorban a tesztelés bejelentését.
A Bosch a tesztelőitől származó fotókat és videókat egy másik marketingkampányban fogja felhasználni.