A BIO Hummus snack egészséges rágcsálnivaló és Zemanka kréker kombinációjának előtesztelés

Az ügyfélmegbízások különbözőek lehetnek. Éppen ezért a tesztelők bevonása a termék létrehozásába nemcsak számunkra, hanem maguknak a tesztelőknek is vonzó. Különösen akkor, ha új termékről van szó a piacon. Az I Love Hummus márkával közösen egy olyan kampányt indítottunk, amelyben 100 tesztelővel kezdtük el az egészséges snack előtesztelését. Ennek során nemcsak felhasználói véleményeket generáltunk, hanem egyéb adatokat is, amelyek kulcsfontosságúak voltak az új termékkombináció árusításának megkezdéséhez.


100

Kiválasztott tesztelő

Minden résztvevő felhasználó megosztotta tapasztalatait és visszajelzéseit egy online kérdőívben.


93

Kitöltött kérdőív

Részletes visszajelzés érkezett minden egyes tesztelőtől az egészséges snack-kombinációról, miután kipróbálták azt.


96%

Elégedettség a termékek ízével

A tesztelőktől származó eredmények Net Promoter Score formájában.


Az értékelések itt találhatók:

93

értékelés


Mik voltak az elvárások és a kampány célja?

A teszteléshez a ŽENY s.r.o. közösségét választottuk, amely a honlap főoldalán, a közösségi oldalakon és a hírlevélben hirdette meg a tesztelési kihívást. A tesztelőket már a tesztelési felhívást követő első héten kiválasztottuk, és a visszajelzések aránya a kampány első három hetében közel 100%-os volt. A tesztelők két doboz Original BIO Hummust és kétféle Zemanka kekszet vettek át a ŽENY s.r.o. prágai irodájában. Teszteltek, tapasztalataikat pedig megosztották egy értékelés formájában, valamint egy online kérdőívet is kitöltöttek.

A tesztelők megosztották tapasztalataikat és részt vettek a csomagolás tervezésében

A tesztelőknek az értékelés mellett lehetőségük volt egy online kérdőív kitöltésében is részt venni, amelyben arról kérdezték őket, hogy melyik ízesítésű keksszel szerették jobban a hummuszt, illetve, hogy a kapott kiszerelés elég volt-e nekik. Ezen kívül hozzászólhattak a rágcsálnivaló csomagolásához, nevéhez és árához is.


Az I Love Hummus lehetőséget ad vásárlóinak, hogy jobban étkezzenek és jobban érezzék magukat. Nemcsak ízletes és minőségi termékeket kínál, hanem tiszteletben tartja a fenntartható fejlődés koncepciójának alapelveit is.
web link

Ügyfelünk véleménye:

"Mindenekelőtt kiemelném a Brand Testing Club munkatársainak professzionalizmusát, rugalmasságát, kommunikációját és kiváló projektmenedzsmentjét, a koronavírus okozta vészhelyzet körülményei ellenére is. Igényes ügyfél vagyok, de a projektben való együttműködés tökéletes volt, nagyon élveztem. Nagyon nagyra értékeltem a Brand Testing Club kifinomult modelljét. Azt a módot, ahogyan megszerezték a visszajelzéseket a tesztelőktől, mert a saját magunk által végzett felmérésekben soha nem érünk el ilyen magas válaszadási arányt. A saját magunk által készített kérdőívre adott válaszokon kívül nagyon értékes független véleményeket is kaptunk a BIO HUMMUS-ról, ami segít jobban megérteni, hogy a vásárlók hogyan látják a terméket. A Brand Testing Club-ot minden olyan vállalatnak ajánlom, amely nem közömbös a vásárlói visszajelzések iránt. A mi "élelmiszerüzletünkben" a vásárlói megítélés a siker alfája és omegája. A következő adandó alkalommal szívesen ismétlem meg az együttműködést. Sok sikert kívánok."

Kamila Lhotáková

Az I love Hummus társtulajdonosa

Testuj.to véleménye:

Brand Testing Club logo
"Kamila Lhotáková nagyszerű szakember. Rendkívül inspiráló látni, ahogyan ő és férje a semmiből építik és fejlesztik a cégüket és a projektjüket, hogy különböző versenyeken díjakat nyerjenek. Az együttműködés messze túlmutatott az üzleti részen, és a tesztelésen túl együttműködéssé és kölcsönös támogatássá alakult. Több ilyen emberre lenne szükség a cseh üzleti életben."

Lucie Asenová

Kereskedelmi osztály
Michaela Antikainen

"Tudd meg, hogyan segíthetünk neked a Brand Testing Club segítségével”

Michaela Antikainen - Sales Development Representative Brand Testing Club
Nový formulár (HU)
A Brand Testing Club egy új marketingeszköz, amelynek célja, hogy segítse a márkákat a termékek tesztelésében és az értékelések generálásában Európa-szerte, a tesztelőktől származó egyéb hiteles tartalmakkal együtt. Ily módon felbecsülhetetlen értékű reklámot készítünk, amelyre az ügyfelek hallgatnak.
Ne aggódj, körülbelül hetente egyszer küldünk e-mailt, és nem spammelünk.
© Copyright 2022 - Brand Testing Club - Made by Digiamo
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram