A kampányt a mikroinfluencerek és nők szavainak hatására és befolyására építettük országszerte. A kampány célja az volt, hogy néhány hónap leforgása alatt országszerte termékminta-tesztelést végezzenek. A tesztelésre kiválasztott nők úgynevezett "körökben" számoltak be tapasztalataikról. Egy nő legalább 10 barátnőjét bevonta, és ezáltal terjesztette a termék hírnevét és a róla szóló szükséges információkat a körükben. A fő tesztelő, azaz a “nagykövet" a ŽENY s.r.o. 8 átvevőpontja egyikén vette át a termékeket, majd személyesen adta át azokat. Az így felépített kampány során minimálisra csökkentettük a logisztikára szánt összeget, az eredmény pedig sok objektív felhasználói vélemény és a szájról szájra terjedő hírnév (Word of Mouth) révén magas márkaismertség volt.
A kampányban részt vevő nők, akik megosztották tapasztalataikat.
A tesztfelhívás megtekintése (RU) a ŽENY s.r.o. közösségében a kampány során.
Közösségi média elérés az #uklizimsviledou hashtag alatt.
A WOM (Word of Mouth) által elért emberek száma.