7. 7. 2023

Hogyan vásárol az X generáció? Szigorúbbak az értékelések minőségét illetően, mint a baby boomerek

Az X generáció tagjai gyakran a lakosság pénzügyileg legerősebb csoportja, akik nem félnek költeni. A márkáknál a közösségi kapcsolatokat, az abszolút megbízhatóságot és a hibátlan minőséget részesítik előnyben. Ugyanez igaz az online értékelésekre is, de ők más követelményeket támasztanak ezekkel szemben, mint a kicsit idősebb boomerek. Tudj meg többet a témáról mai cikkünkből.

Kik az X generáció?

Az X generációba az 1965 és 1980 között születetteket soroljuk. Ma 55 év körüliek, gyakran pályafutásuk csúcsán állnak, a legtöbb társadalmi kapcsolattal rendelkeznek, és családjuk van felnőtt gyermekekkel. Pénzügyi szempontból átlagosan nagyon jól állnak a lakosság többi részéhez képest, így felbecsülhetetlen vásárlóerőt jelentenek a márkák számára, és a piaci felmérések szerint egyedi módon viselkednek:

  • Ha márkákról van szó, biztonságérzetre és professzionalizmusra vágynak. Nem az értékekben keresik a konszenzust, nem fordítanak figyelmet a márkaaktivitásra.
  • Fontos számukra a közösség és a személyes kapcsolat. Előnyben részesítik a termékek személyre szabási lehetőségeit, hallgatnak az egyediséget hangsúlyozó értékesítési pontokra.
  • Ha márkát választanak, egészen addig ragaszkodnak hozzá, amíg nem csalódnak benne.
  • Nem félnek költeni. Gyakran ők vásárolnak a legtöbbet, és nem félnek a magas áraktól.

Az X generáció és a review marketing: mire fókuszáljunk

SMás korosztályokhoz hasonlóan számukra is fontosak az értékelések. A túlnyomó többség céltudatosan keresi őket, és azokat az oldalakat részesíti előnyben, ahol van belőlük. Az alábbi felmérésből származó adatokból a részletek is kiderülnek:

  • Az értékelések szövege fontosabb számukra, mint a boomereknek. Pusztán a csillagokkal nem elégszik meg az X generációs vásárlók 45%-a.
  • Más generációkhoz képest kiemelten fontos számukra a vélemények mennyisége. A társas kapcsolatok iránti vágyuk érzékennyé teszi őket a minőségi social proofra. A Az X generáció 60%-a megvizsgálja az értékelések mennyiségét, 68%-uk számára pedig ez nagyon fontos szempont a vásárlási döntés meghozatalakor.
  • Aktívan figyelik, hogy mikor íródtak a vélemények. Az X generáció 38%-a elbizonytalanodik, ha egy termékről 3 hónapnál régebbi vélemények vannak, 62%-a pedig elhagyja a márkát a versenytársért, ha az értékelések több mint egy éve változatlanok.
  • Gyakrabban keresnek vizuális tartalmat, mint a boomerek. 83%-uk videót vagy fotót is szeretne látni, a minőségi UGC segít a közösségi érzés kialakításában.
  • Az X generáció képviselőinek 59%-a havonta többször ír véleményt. Leginkább egy pozitív vagy negatív tapasztalat motiválja őket, de az ingyenes termék megszerzése is kellően motiváló számukra.
  • Túlnyomó többségük fél a hamis szövegektől és elvárja, hogy a márkák aktívak legyenek az ellenük való küzdelemben.
  • A negatív vélemény vonzzák őket. Az 1 csillagos bejegyzéseket a vásárlók 59%-a keresi. Az abszolút pozitív értékelés elbizonytalanítja őket, a 4-4,9 pont közötti tartományt tartják ideálisnak.

Feliratkozás hírlevélre

Ha rendszeresen szeretne menő cikkeket kapni, iratkozzon fel.

Kategóriák

Typy blogov

Legújabb cikkek

Kövesse a linkedinünket

Testuj.to

Kövesse facebook oldalunkat

A Brand Testing Club egy új marketingeszköz, amelynek célja, hogy segítse a márkákat a termékek tesztelésében és az értékelések generálásában Európa-szerte, a tesztelőktől származó egyéb hiteles tartalmakkal együtt. Ily módon felbecsülhetetlen értékű reklámot készítünk, amelyre az ügyfelek hallgatnak.
Ne aggódj, körülbelül hetente egyszer küldünk e-mailt, és nem spammelünk.
© Copyright 2022 - Brand Testing Club - Made by Digiamo
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram