Szeretnél gyorsan nagyszámú minőségi értékelést összegyűjteni? Velünk fog ez a legjobban menni. A mai cikkből megtudhatod, miért.
Először is kidolgozunk egy világos tervet
Évek óta a hét minden napján 24 órában a véleményekkel élünk. Ennek köszönhetően gyakorlatilag minden statisztikát, módszert és legújabb trendet ismerünk a témában. Ezért az elején minden fontos információval megismertetünk, és közösen elkészítjük azt a tervet, amely hatékonyan átülteti ezt a tudásunkat a gyakorlatba.
- Mondd el, hogy miért szeretnél véleményeket gyűjteni. A konverziók növelése érdekében? Hitelesség támogatása céljából? Vagy arra vagy kíváncsi, hogyan működik egy új termék? Ezek a célkitűzések mind kissé eltérő célcsoportot céloznak, és a szövegek tartalma is más-más hangsúlyt kap.
- Megvizsgáljuk, melyik termékeidnek van leginkább szükségük értékelésekre. Legvalószínűbb, hogy az újak lesznek azok, de az értékelések mennyiségének növelésével azokon a területeken is fel lehet lendíteni az eladásokat, ahol hosszú távon nem megy jól az üzlet.
- Meghatározzuk a célcsoportot. Csak egy megfelelően kiválasztott tesztelő tudja értékelni a termék releváns szempontjait, majd közölni a tapasztalatait olyan nyelven, amelyet mások megértenek.
Ezután elkezdjük gyűjteni a tesztelőket
És ez az, ami miatt a leginkább kifizetődő a Brand Testing Clubbal való együttműködés. Ahelyett, hogy fáradságos sampling kampányokat szerveznénk, minden vásárlás után e-mailt írnánk, és egy hűségprogram jutalmain gondolkoznánk, azonnal összekötjük több száz emberrel, akik pontosan megfelelnek a meghatározott célcsoportnak.
Hogyan csináljuk?
- Sokféle érdeklődési körrel rendelkező tesztelők hosszú távú közösségét tartjuk fenn. Az anyukáktól kezdve a tech geekekig. Mindegyikük szeret új dolgokat kipróbálni, és értékelik, hogy ezzel egyidejűleg másoknak is segíthetnek.
- Weboldalunkon rendszeresen teszünk közzé tesztfelhívásokat. Tesztelői körökben ezt már tudják, és rendszeresen figyelik is oldalunkat. Ennek köszönhetően naponta több százan olvassák oldalainkat.
- Kéthetente hírlevelet küldünk ki 2200 feliratkozónak. Ebben információkat találnak a tesztelésre szánt új termékekről, valamint híreket osztunk meg velük a review marketingről.
- Emberek százai követnek minket a közösségi médiában.
- A többi tesztelőt pedig könnyen megtaláljuk célzott PPC hirdetések segítségével.
A terméktesztelést kézben tartjuk, a szállítástól kezdve a végső minőségellenőrzésig
Sokéves tapasztalatunknak köszönhetően biztonságosan és gyorsan meg tudjuk oldani a termékek szállítását tőled a tesztelőkig és vissza. Az értékelések létrehozásának folyamata ezután a következőképpen zajlik:
- Minden tesztelő ingyen vagy kedvezményesen kap egy terméket, amely örökre nála marad.
- A tesztelést a tesztelők a közösségi médiában közvetítik fotókkal, ami márkaként nem csak értékes UGC-t, hanem előnyt is jelent az algoritmus szemében.
- A tesztelés után a tesztelők minőségi, hosszú, információval teli értékeléseket írnak. Tartalmuk teljes mértékben rajtuk múlik, a vélemények lehetnek pozitívak és negatívak is.
Miután az értékelések megjelentek a weboldalon, segítünk a teljesítményük értékelésében
A review marketing nem varázslat, bárki mérheti a hatékonyságát. A Brand Testing Clubban mi az NPS mutatót használjuk.
Várjuk a találkozást!