15. 11. 2022

Az értékelésekkel teli hirdetések divatosak, a vásárlók akár 75%-a megbízik bennük

Nagyon nehéz reklámot készíteni egy olyan világban, ahol a legtöbb vásárló nem bízik meg a marketingben. Szerencsére vannak vélemények – organikusak, megbízhatóak, valódi tapasztalatokkal rendelkező valódi emberektől származnak. A márkák tudják ezt, és egyre gyakrabban használják online és offline, fizikai kampányokban is. Mai blogbejegyzésünkben a legjobb megoldásokra talál példákat.

Hogyan használják a márkák az értékeléseket a marketingben

A piacon lévő márka három alapvető problémával foglalkozik: hogyan tegye magát láthatóvá a versenytársakhoz képest, hogyan mutassa meg hatékonyan az előnyeit, és hogyan győzze meg a vásárlókat arról, hogy olyan menő, mint amilyennek mondja magáról. Sajnos, a hagyományos marketing egyre gyakrabban vall kudarcot e tekintetben – a vásárlók 99%-a nem bízik benne

És pontosan ezért jönnek szóba a vélemények.

A legtöbb vásárló megbízik a véleményekben, egy barát tanácsának tekinti azokat

A konkrét szám 75% körül mozog. Ez pedig elég ahhoz, hogy az értékelések a reklám marketingfegyverévé váljanak..

A vélemények segítenek a márkáknak mindhárom alapvető probléma megoldásában:

  • Minél gyakrabban és pozitívan beszélnek rólad az emberek, annál vonzóbbnak tűnsz még az iparág hosszú távú szereplőivel szemben is.
  • A vélemények világosan megmutatják, hogy a terméke miben kiemelkedő és miben marad alul, és mindezt valódi emberek szemén keresztül nézve. A Prezi például remekül kihasználja ezt, és kemény tényeket/tanúságtételeket mutat meg közvetlenül a nyitóoldalán:
  • A meggyőzés szakaszában szintén működnek a vélemények, mert a vásárlók 72%-a bízik a pozitív értékelésekkel rendelkező márkában. Még akkor is, ha nincs személyes tapasztalatuk vele kapcsolatban.

Hogyan használjuk fel a véleményeket a modern reklámozásban?

Bárhogyan. Kezelje őket úgy, mintha egy content ügynökség munkájának eredménye lenne. Az ajánlásokból például nagyszerű bejegyzések születhetnek a közösségi médiába. Kitöltheti vele a webhelyeket, videókat, vlogokat, de akár teljes kampányokat.

Próbáljon meg ihletet meríteni a következő példákból, amelyek szerintünk - a Brand Testing Club szerint - a legérdekesebbek:

A Banana Republic integrálja a véleményeket az új kollekciót bemutató bannerekbe

A hype kampányok helyett egyszerűen hagyja, hogy a vásárló elmondja, mit vár a legjobban:

Az At Home és a Bowflex értékelések kiválóan használhatók e-mail marketingben

A tárgysorban mindig szerepel egy CTA, például: "Ön véleményt mondott és értékelt, itt vannak a kedvencei". Az e-mail tartalma ezután kizárólag termékértékelésekből és grafikákból áll:

Emellett, a Bowflex értékelések segítségével küzd az ellen a jelenség ellen, amikor egy tételt a kosárban hagynak anélkül, hogy megvásárolnák. Az esetek 70%-ában előfordul, és jelentős veszteségek társulnak hozzá.

Ha a kosárban hagyunk valamit a Bowflexnél, kapunk tőlük egy e-mailt, amely tartalmazza az adott terméket és egy pozitív véleményt róla:

A Molekule az értékeléseket szlogenekké alakítja

Számunkra ez jelenti a marketing tökéletes organikus megközelítését. Tartalmi szempontból ez szó szerint „az ügyfél nyelvén beszélés” definíciója:

Reklamy plné recenzí jsou trendy

A Gopro egyedi történeteket készít az értékelések és a teszttörténetek alapján

Élőek, érdekesek, közösséget és erős márkaidentitást hoznak létre, amely a kalandhoz és a rugalmassághoz kapcsolódik:

Reklamy plné recenzí jsou trendy

Feliratkozás hírlevélre

Ha rendszeresen szeretne menő cikkeket kapni, iratkozzon fel.
Newsletter formulár (HU)
A Brand Testing Club egy új marketingeszköz, amelynek célja, hogy segítse a márkákat a termékek tesztelésében és az értékelések generálásában Európa-szerte, a tesztelőktől származó egyéb hiteles tartalmakkal együtt. Ily módon felbecsülhetetlen értékű reklámot készítünk, amelyre az ügyfelek hallgatnak.
Ne aggódj, körülbelül hetente egyszer küldünk e-mailt, és nem spammelünk.
© Copyright 2022 - Brand Testing Club - Made by Digiamo
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram